»Na podlagi prvih informacij, ki smo jih zasledili v osnutku nacionalnega programa, je zelo težaven predlog uvedbe drugega tujega jezika v zadnji triadi osnovne šole, kar smo starši opozarjali zadnje leto na delovni skupini za pripravo strategije jezikovnega izobraževanja do leta 2030, kjer so bili argumenti preslišani.«
»Prihajalo bo do situacij, ko bomo imeli otroka, ki mu bo to četrti tuji jezik. Recimo, da je to tujec, ki jih ni tako malo. Zanj bo slovenščina prvi tuji jezik, angleščina drugi tuji jezik, če živi v Kopru, ima za tretji tuji jezik italijanščino, in potem dobi še tega četrtega. Tako da je treba stvar malo širše pogledati. Mi bi radi čim več snovi odvzeli, zdaj jo pa dodajamo.«
»Pri tem se nam zdi pomembno, da je takšen pogovor strukturirano voden, da učitelj med njim pri otrocih ne vzbuja strahu ali dela drame, ampak obrazloži, kaj se je zgodilo, kako lahko učenci prepoznajo morebitne stiske sošolca, komu to povedati in podobno.«
»Če na tem področju ne bomo nič spremenili, se nam lahko zgodi, da se bomo čez 10 let pogovarjali o zasvojenosti s telefoni in družbenimi omrežji kot resni težavi družbe, podobno kot smo se pred 50 leti začeli pogovarjati o zasvojenosti z nikotinom kot resni težavi.«
»Od leta 2011 naprej, ko to beležimo, s 760 na 530 evrov. Da je pa letos malo višja cena delovnih zvezkov, kot je bila lani, je pa jasno, ker je situacija v svetu takšna.«
»Ves čas govorimo o brezplačnem šolstvu – potem naj to pomeni brezplačno šolstvo, ne pa da mora vsak najprej dati 100 ali 200 evrov za otroka, da sploh pride 1. septembra v šolo. To je cilj in obenem ne smemo pozabiti, da ne sme pasti kakovost.«